نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی
سرخط خبرها

استقلالِ ساپینتو مثل مجیدی دفاعی نیست| ۱۰ مهاجم زیر دست مربی پرتغالی

  • کد خبر: ۱۱۶۵۲۴
  • ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
استقلالِ ساپینتو مثل مجیدی دفاعی نیست| ۱۰ مهاجم زیر دست مربی پرتغالی
استقلال این فصل به واسطه جذب مهاجمان و هافبک هجومی‌های متعدد به تیمی هجومی و رعب آور تبدیل شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال ساپینتو تبدیل به تیمی مملو از هافبک‌های هجومی و مهاجمان خواهد شد. تیمی برخوردار از بازیکنانی که اگر در اوج هماهنگی در کنار هم قرار بگیرند، می‌توانند یک استقلال هجومی و رعب‌آور را وارد لیگ بیست و دوم کنند. تیمی با عیار هجومی قابل توجه و پرعطش در فاز گلزنی.

به این اسامی نگاه کنید: آرمان رمضانی، سجاد شهباززاده، ارسلان مطهری، پیمان بابایی و کاوه رضایی. این‌ها ۵ مهاجم تخصصی تیم ساپینتو خواهند بود.

در کنار آن‌ها این اسامی نیز جلب توجه می‌کند: کوین یامگا، عزیزبک آمانوف، رضا میرزایی، محمد حسین زواری و محمد محبی. ۵ بازیکن دیگر که قابلیت بازی در پست هافبک-مهاجم را دارند و می‌توانند نقش مکمل را برای مهاجمان تخصصی بازی کنند.

تیم ساپینتو به حدی وزن بالایی در بخش هجومی دارد که گزینش بازیکنان ترکیب اصلی را برای سرمربی جدید سخت و دشوار می‌کند. بدون شک ساپینتو حتی اگر بخواهد با ترکیب ۳-۳-۴ نیز به میدان برود باید از این ۱۰ بازیکن، نهایتاً ۵ نفر را در ترکیب اصلی قرار دهد و از زبیر نیک نفس و مهدی مهدی‌پور به‌عنوان دو ضلع قطعی در مرکز خط میانی بهره بگیرد و دیگر بازیکنان را در پست‌های کناری و رأس هرم هجومی تیمش قرار دهد. به این ترتیب، تصور اینکه استقلال با هجومی‌ترین آرایش نیز در لیگ بیست و دوم دیده شود، باز هم تعداد قابل توجهی از این بازیکنان دور از ترکیب خواهند بود و باید منتظر تعویض‌ها باشند یا اینکه از مجالی که بعد از محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها برای هم‌پست‌های‌شان ایجاد می‌شود، بهره بگیرند.
به نظر می‌رسد اندیشه‌های ساپینتو درست برخلاف اندیشه‌های محتاطانه و دفاعی فرهاد مجیدی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->